random questions

1. Who was the last person you held hands with?
Hm.. håller folk rätt ofta i hand fakitiskt men skulle säga Hanna eller Ali??

2. Are you outgoing or shy?
Jag har alltid varit rätt blyg men de senaste åren har jag "bättrat" mig och känner inte alls samma panik vid sociala samanhang som jag kunde förut

3. Who are you looking forward to seeing?
KLARA!! saknar min fina vän så mycket

4. Are you easy to get along with?
Ja men det tycker jag!

5. If you were drunk would the person you like take care of you?
Ja det tror jag absolut!!

6. What kind of people are you attracted to?
Det är faktiskt väldigt olika, jag säger oftast mörkhåriga men slutar upp med blonda haha. Men personlighetsmässigt, någon som kan filosofera, diskutera politiska frågor samt har en bra humor.

7. Do you think you’ll be in a relationship two months from now?
Oj vad svårt att säga men nej det skulle jag inte chansa på

8. Who from the opposite gender is on your mind?
I won't tell you..

9. Does talking about sex make you uncomfortable?
Inte egentligen, beror på med vem 

10. Who was the last person you had a deep conversation with?
Elias tror jag? 

11. What does the most recent text that you sent say?
"du hade ringt, jag badade! vill du att jag ska ringa upp dig?"

12. What are your 5 favorite songs right now?
can't feel my face - the weeknd
det här är min tid - håkan hellström
run for those hills, babe - tom rosenthal 
emergency - icona pop
killin the vibe - ducktails

13. Do you like it when people play with your hair?
Nja inte direkt faktiskt, beror på vilket sätt haha

14. Do you believe in luck and miracles?
Ibland gör jag det, när jag själv behöver det (haha..) men jo det gör jag nog

15. What good thing happened this summer?
Nu har inte hela sommarn gått än (tack och lov) men än så länge var halmstadsresan väldigt trevlig

16. Would you kiss the last person you kissed again?
vet inte.. en liten del av mig där inne hoppas på det

17. Do you think there is life on other planets?
vet verkligen inte... men förmodligen inte?? 

18. Do you still talk to your first crush?
nepp (thank god) 

19. Do you like bubble baths?
ÄLSKAR, dock har jag inget badkar längre :( :( 

20. Do you like your neighbors?
jo då, de är trevliga haha

21. What are you bad habits?
lite av ett kontrollfreak...

22. Where would you like to travel?
Till alla världsdelar, new york (igen), australien!!

23. Do you have trust issues?
ibland... speciellt i början av ett förhållande

24. Favorite part of your daily routine?
kvällen, att ta bort sminket och kunna lägga sig i sängen med datorn på magen för sig själv haha

25. What part of your body are you most uncomfortable with?
min mage tror jag

26. What do you do when you wake up?
blir ledsen för jag inte får sova vidare men sen går jag väl på toa? haha

27. Do you wish your skin was lighter or darker?
nu när det är sommar brunare ja!

28. Who are you most comfortable around?
Hanna no question about it, min syster med(!!)

29. Have any of your ex’s told you they regret breaking up?
ne inte ångrat sig men velat träffas igen ja

30. Do you ever want to get married?
förut har jag alltid sagt nej men jo kanske om det verkligen känns rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0