17.07.2015

Dagarna bara rullar på under sommaren och jag känner mig rätt lycklig, trots inget jobb och inga vidare fasta planer för hösten känner jag mig nöjd med tillvaron, jag tar vara på de få soliga dagarna vi får och umgås med mina vänner så mycket jag bara kan. Försöker även ta körlektioner och plugga teori mellanåt för att någon gång lyckas få det där körkortet. Men snart åker vi till Halmstad och snart åker vi till Way out West, kan inte längta mer än vad jag redan gör! 
 
jag och hanna åkte och badade då det var som soligast, jag lyckades få en bränna utan att se ut som en tomat vilket jag är väldigt solt över....
 
hanna och jag har gjort det till en tradition nu några veckor i rad att vi ses varje måndag och kollar på our girl (så bra BBC serie som går på svt) 
fördelen med att hanna jobbar på jordgubbsplockning, alltid gratis jordgubbar
 
Merri och Rebecca kom hem till mig en kväll för lite mys och oändligt mycket prat, vi glömde helt bort tiden så det slutade med att dem åkte hem runt då det började ljusna. bra vänner en har.
 
Elias fyllde även år i veckan så jag bjöd honom på en födelsedagsfika, vi tog även en promenad runt i örebro och bara filosoferade om livet, fin dag. 
 
Annars sitter jag mest ute i min lounge, varvar teori med grässklipp och serietittande. Just nu är jag over the moon att det är helg, vilket betyder lediga vänner. den här helgen ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0