födelsedagsfirande

Även denna helg har gått jättesnabbt. I fredags slutade vi lite tidigare än vanligt så jag, Hanna och Astrid tog en liten vända på stan. Jag kom hem med en klänning från röda korset för ca 50kr (kap!!). Under kvällen åt jag, min syster och pappa middag på East west för att sen åka hem och titta på Bourne Identity och lite friends avsnitt. 
 
Igår storstädade jag mitt rum, pluggade lite och för att sen göra mig iordning och bli upphämtad av Papola för att sen åka till Merri som fyllde 19! Det blev en mysig kväll med spel spelande, hetsätande och massor av skratt. En bra och trevlig kväll.
 
Idag sov jag lite för länge, har en känsla av att jag börjar bli sjuk eller något. Jag ska snart ta en promenad och rensa tankarna lite för att sen sätta igång med plugget! 
(bild snodd av systern min)
födelsedagsbarnet!!
(hanna döda mig inte <3)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0