30 frågor

1. Var är din telefon? Den ligger här bredvid datorn
2. Var är din andra hälft? Hon är nog hemma hos sig och kollar Grey's Anatomy (hanna, för er som inte förstod)
3. Ditt hår? Är så otroligt slitet och har en hemsk utväxt
4. Ditt humör? Trött och känner mig nästan sjuk
5. Vad är planerna för idag? Idag ska jag fortsätta med att plugga
6. Vad är det bästa du vet? Att resa, vara med mina vänner på äventyr och upptäcka ny musik! 
7. Vad drömde du inatt? Oj, kommer verkligen inte ihåg det tyvärr..
 
8. Vad är ditt livsmål? Att levt livet så mycket jag kunnat och tagit vara på alla chanser. Samt att få drömjobbet och känna mig lyckad. 
9. Vart är du just nu? Vid mitt skrivbord i mitt rum
10. Vad är din hobby? Yoga, musik, mode (&och allt därtill)
11. Vad är din största rädsla? Missta någon jag älskar, naturkatastrofer, världskrig.
12. Var och vad vill du vara om sex år? Oj då är jag nästan 25... hoppas jag har ett jobb som jag trivs med, en man som älskar mig och att jag bor i en stad där jag är lycklig. 
13. Vart var du igår? Hemma hos Merri och firade henne med en bunt bra människor
14. Var är du inte? Utomlands eller i en fin storstad.
 
15. En sak du önskar? En del om jag ska vara ärlig, bland annat bra betyg vid slutet av den här terminen. 
16. Var växte du upp? Här i Örebro, Sverige.
17. Vad var det senaste du gjorde? Åt lite godis från igår, lyssnade på Ben Howard
18. Vad har du på dig? Leggings, sockor, stortröja och en knut i håret
19. Din tv? Är en stor fet låda
20. Har du några husdjur? Jag hade, men tyvärr inte längre
21. Din dator? Skulle jag inte leva utan! 
 
22. Bästa matriella sak du äger? Min mobil, dator och mina docs.
23. Saknar du någon? Mina vänner som inte bor i Örebro och hästarna!
24. Din bil? Har jag ingen.. förutom familjbilen då såklart
25. Något du inte klär dig i? Prime boots
26. Favoritklädaffär? Weekday, monki och H&M
 
27. Din sommar? Den jag hade senast innehöll så mycket nytt och var otroligt fin
28. Älskar du någon? Ja det gör jag (min familj såklart)
29. Vad är din favoritfärg? väldigt olika men såklart svart hehe, sen har jag börjat gilla mer och mer orange och puderrosa
30. När var den senaste gången du skrattade? Skrattade lite här och där till friendsavsnitt men annars igår en hel del
 
Alla bilder från min tumblr som vanligt (haammarlund.tumblr.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0