Min helg i bilder

I fredags hade jag en lugn kväll, var med familjen, firade att det är lov och åt sushi samt kollade på spåret.
Under lördagen vaknade jag med det här hjärtat. (glad alla hjärtans dag!!)
sen tog jag en dusch, gjorde mig i ordning och tog lite selfies
Hade den romatiska alla hjärtans dag på länge då jag fick bevittna ett bröllop. så fint!
Vi tog en lunch efter det på makeriet.
Under kvällen gav jag mamma en alla hjärtans dag present genom att "fixa henne" innan hon skulle på bröllopsfesten! (hon är så fin min mamma, hon fick även inviga min glitter eye-liner som jag införskaffat!!) 
För min del begav jag mig till Merri, vi åt så mycket vi orkade samt kollade på Mello. Bra kväll med myskläder, inge smink och mycket skrattande! 
 
Söndagen var inge märkvärdig, packade inför sälen, pluggade en aning och var ute i solen med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0