håltagande och pizzabakande

Igår tog jag en liten sovmorgon, och hade en lugn förmiddag. Jag pluggade och läste lite bok. Efter lunch gjorde jag mig iordning för att möta Rebecca på stan, vi irrade runt bland massor av affärer och ställen för att hitta lite presenter. Jag spontan tog hål i mitt öra med, har tänkt på det så länge men aldrig kommit till skott med det! Så igår fick Rebecca vara den som höll mig i handen vilket hon klarade av väldigt bra! 
 
Under kvällen kom Hanna till mig, hon lånade massor av kläder till sin resa hon ska på till Tanzania (kommer sakna henne så!!!). Vi gjorde även pizza, kollade på ett par filmer och ett antal avsnitt av The O.C. Vilket vi fortsatte med idag samt åt en god frukost. 
 
Resten av dagen ska jag spendera åt plugg och serietittande, puss! 
Innan jag mötte Rebecca tog jag lite selfies, de blev ungefär såhär. 
min finaste vän som jag kommer sakna så! 
här är mitt försök till att visa upp mitt spontantagna hål haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0