namnsdag, utgång, tredje advent

Förutom konstant jobb under vardagarna har jag hunnit med lite annat också.
I veckan hade jag namnsdag, så fick en liten present och hade en mysig middag med min familj.
 
I fredags var vi ute, jag och 7 tjejer till, åh vilka fina vänner man har, en riktig utgång med sitt kompisgäng och vi hade så kul, bara dansade och njöt av varandras sällskap.
 
I lördags återhämtade jag mig mest från fredagens festligheter, var på stan en stund med mamma och pappa, köpte lite småsaker och åt god lunch på ingeborgs
 
Vi (läs mamma) bakade lussekatter lucia till ära!
senare på kvällen åkte jag till hanna och gjorde lussebullar även där! 
safransbullar med mandelmassa och hallon i, muuuuums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0