julfirande

Hela förra veckan bestod av julfirande vilket kanske är förståeligt. Dagen innan julafton spenderade vi med massor av julbakning och pyssel, tog en runda på stan med och åt på saluhallen.
 
På julafton kom lilla släkten hit, och då vaknade jag upp med förkylning och feber.... men vi firande som vanligt med julmat, kalle anka och presentbyten och jag älskade julen lika mycket som jag alltid gör, vill inte att den ska vara slut...
 
På juldagen firade vi jul nummer två hos min faster, ännu mer julmat och presentbyten, har sån lyx att få fira jul ett par dagar istället för bara en dag! 
På kvällen sen var planen att gå ut, men eftersom jag var sjuk så ställde jag in dem planerna, men var med på förfesten och firade emma som fyllde år! när alla drog ut sen åkte jag hem och kollade julfilm
 
Under annandagen mötte vi upp camilla och jesper, åt lunch på saluhallen och catchade upp om livet, alltid lika trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0