way out west och göteborg 3

Tredje och sista dagen av festivalen var såklart regning, men det stoppade inte oss. Vi fick starta dagen med att stå under tält och ha väskorna innanför regnjackan så man såg ut som quasimodo men jag var så glad att jag skulle få se alt-j så det gjorde mig ingenting. 
även fast det är världens sämsta bild var jag tvungen att lägga upp en på älskade alt-j
first aid kit var även dem fantastiska
När vi tog våra sista steg ut ur området åkte vi vidare till GBG studios igen för att se deportees men det var fullt.... så vi åkte till bananpiren istället, klagade inte direkt över det då vi såg tove styrke och say lou lou istället.
måste även tillägga att vi stog bredvid urban cone cirka hela say lou lou konserten och det kunde man väl inte heller direkt klaga på
Vi tog sen den första morgonbussen hem och la oss vid 6 på morgonen, så bra natt ändå.
Jag kan säga att way out west var något av det bästa jag varit på, musiken var så otroligt bra, människorna var så fina och jag kunde inte mått bättre. Stay out west var även det underbart, kul att få gå ut samtidigt som att lyssna på riktig musik istället för en kass klubb-DJ. Vi kom hem tidiga morgar och det säger väl en del om hur kul vi hade det. Jag skulle göra om way out så många gånger och jag tycker ärligt synd om er som inte var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0