way out west och göteborg 1

Augusti har varit så bra. Fått åka på en supermysig resa med mina finaste vänner och åka på världens bästa festival. Hanna och jag åkte dit en dag innan festivalen började, kollade runt på stan lite och fixade saker vi behövde inför festivalen. Åt lunch på le petit och drack kaffe på da matteo.
 
Under första festivaldagen var det inte lika mycket människor som det var de resterande dagarna, men jag klagade inte direkt. Vi kollade på alla underbara artister och köpte lite merch, vi skulle vidare till stay out west men kollektivtrafiken gick så dåligt att vi bestämde oss för att åka hem istället.
Kygo överträffade verkligen mina förväntningar(!!) men favoriten under dagen var ändå Beck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0