halmstad 2

Jag, Hanna och Merri tog en roadtrip till stugan i Halmstad och stannade där i ca 5 dagar. För andra gången som jag är där denna sommar men det gör ingenting, så underbart där nere att man ändå aldrig vill åka hem. Vi hade iallfall några fantastiska dagar, det var soligt mest hela tiden så vi spenderade den mesta tiden på tylösand. Vi gick även ut ett par kvällar, drack ett par drinkar, vi spelade en hel del kort och tog ett par rundor på stan efter lite strandhäng och letandes efter några kap. Vi skapade så fina minnen, och skrattat så mycket som jag gjorde under denna resa var länge sen jag gjort. Är så otroligt glad för de två underbara vänner jag har, kan inte föreställa mitt liv utan dem, de är det bästa jag har. 
 
hittade världens bästa toa där man såg så otroligt brun ut..
Vi tog så otroligt mycket bilder på stranden eftersom vi ville hitta den perfekta instagrambilden hehe
 
vem har världens bästa och vackraste vänner? jo jag
världens bästa tylösand
En dag regnade det så vi spenderade dagen med kortspel och en visit till stan för att sedan laga en god middag hemma
Sista dagen spenderade vi middagen på stranden för att sedan åka till stan och ta farväl av den på bästa sätt
älskade roadtrip

Kommentarer
Postat av: Merran

Åh, så fina bilder! Världens roligaste roadtrip, SÅ mycket skratt på den resan haha! NI ÄR BÄST <3

Svar: hihi ja den resan var verkligen så så kul! <3 <3 puss på dig
None None

2015-10-06 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0