hundvakt, regniga dagar, naturens hus x2

Den senaste tiden har jag verkligen umgåtts med vänner lite mest hela tiden. Tycker om mina vänner så mycket, vad skulle jag göra utan dem? 
 
Jag har varit hundvakt med dessa två i ett par dagar, supergos.
 
träffade även jenny en dag i regnrusket, tittade på film, bakade och hade det mysigt. Är lite ledsen nu då hon flyttar till Umeå och jag inte kommmer kunna träffa henne lika ofta längre..
 
Träffade Merri och Hanna för en fika och planera vår lilla roadtrip! 
 
Hade en dejt-night med Hanna, sushi ätande och biobesök. (paper towns, tips!!)
 
Åkte på en liten biltur och hade en strand-dag med Sofia! så härligt att catch up efter så lång tid! 
 
tog en trevlig kvällspromenad vid naturenshus med Hanna
 
Tog även en promenad vid naturens hus med dessa fina två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0