27-04-2015

Den här helgen har varit väldigt blandad, men bra ändå. I fredags var vi lediga från skolan vilket var skönt, spenderade den med lite plugg och återhämtning från köpenhamn. På kvällen gick vi ut, vi var först hemma hos Elias ett jättestort gäng, när vi precis skulle gå in på strömpis hade en av oss glömt legg så några av oss gick till Satin istället, efter någon timme där drog jag o hanna till Mc för en nattglass följt av en väldigt rolig promenad hem. 
 
I lördags blev jag hämtad hos hanna av mamma och pappa, vi åkte till stan för att äta lite lunch och resten av lördagen försökte jag plugga men mest kollade serier, kvällen spenderade jag hemma med sushiätande och filmtittande, så skönt! 
I söndags mådde jag mindre bra, plugget stressade mig så otroligt att det var det enda jag kunde tänka på i princip. Mamma och jag övningskörde en liten stund vilket gick rätt bra ändå. Senare under kvällen kom hanna som en räddare i nöden och hämtade mig i sin bil. Vi körde ut på landet, kollade hennes gamla sommarstuga och plockade vitsippor. Fick massa pepptalk och vi pratade ut om livet som vi brukar kunna, hon är bäst! 
 
det blev en del bilder på hanna, men det är bara fint ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0