12.04.15

Den här helgen har verkligen varit en av dem stressigaste, eller rättare sagt mest påfrestande. I fredags hade jag huvudvärk från första stunden jag vaknade tills jag gick och la mig, allt på grund av stress och oro. Under fredagen lyckades jag iallafall pricka in en tidig middag med mamma på stan, och lite mys med min syster. 
Under lördagen pluggade jag från morgon till kväll, lyckades få en hel del gjort vilket jag är väldigt nöjd med! Under kvällen tog jag därför en välförtjänt paus och träffade Sofia, vilket jag inte gjort på länge. Vi åkte till maxi och köpte lite gott till kvällen för att sen kolla film hos henne, dock pratade vi mer än kollade film, men det är väl det bästa egentligen? 
 
Idag har jag haft ständig huvudvärk också, och hjärtat har nästan bultat för hårt så jag trodde det skulle brista. Jag är sjukt stressad, mest över nationella men även över gymnasiearbetet. Så idag har jag råpluggat men inte lyckats så bra pga. huvudvärken och andra distrationer. Jag har även träffat hanna en kortis på stan för att gå på retromarknaden, jag var lite inne i mig själv och min stress så lyckades inte fynda något. Jag har även övningskört med mamma, det gick helt okej bra. Resten av dagen/kvällen ska jag bara läsa, läsa och åter läsa.
 
varit rätt dålig på bilder den här helgen men hoppas det är förståeligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0