sista september

Var som sagt på bio i söndags och såg The Maze runner, den var bra, över mina förväntningar men samtidig jobbig i vissa stunder.. längtar dock ihjäl mig till nästa!! 
Igår sov jag ut, fixade på mitt rum, tog en promenad och umgicks med Astrid en stund och pluggade sen resten av dagen. Idag kom hanna hit vid 11. Vi började med att äta lite lunch och sen pluggade vi, och tog sen en promenad i skogen och plockade svamp, hittade faktiskt en del! När vi kom tillbaka stekte vi dem och gjorde lite muffins och fikade på det, fortsatte sen med plugget och nu har hon precis åkt hem. 
Jag ska göra klart min artikel nu till engelskan och sen ska jag iväg på yogan om ett par timmar. Imorgon börjar vi skolan igen efter vår långhelg, vilket är så sorgligt, hade gärna haft ledigt hela veckan men skönt ändå att det bara är 3 dagar och sen är det helg igen! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0