norrköping

I helgen åkte jag som sagt till Norrköping över dagen på lördagen. Vi gick på ett museum, åt massa gott och shoppade, jag fick med mig hem en jättefin lång klänning från Indiska! (tänkte inte visa den än då jag ska ha den när jag fyller hehe..) Mamma och jag gick sedan på bio när vi kom hem till Örebro, vi såg Tursit vilket kan varit en av de sämre filmer jag sett tyvärr. 
 
Helgen försvann tyvärr snabbt men veckan har hittills gått väldigt snabbt den med. Har hunnit med skolfoto, yogapass, pluggande mm. Har även fått reda på att Bombay bicycle club kommer till sverige inom en snar framtid vilket jag bara måste gå på, de var något av de bästa jag såg på bråvalla!! Lykke Li spelar även live i december som jag typ längtat efter i 6 år att få gå på så nu känns det som jag har mycket roligt att se fram emot vilket gör mig överlycklig!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0