mixad

Helgen har bestått av glada miner samt små gråtattacker.. Började helgen med att fira lillplutten Rebecca som fyllde 18 år, det var en mycket trevlig kväll med massa skratt! Jag sov kvar hos Hanna och dagen därpå, gick vi upp i tid för att börja med ett psykologiarbete, vi höll på med det ca hela dagen. Vi gick upp på stan för att sitta på ett fik, satt där några timmar och fick en del gjort och gick sen vidare för att tröstshoppa eftersom uppgiften dödade oss. På kvällen lagade vi vår numera paradrätt och grät lite skvättar pga. allt bara kändes jobbigt, vi tröstade oss med varsinn öl och en mysig film. 
 
Min helg var väldigt blandad men pga. konstantpluggande klarade jag av det som behövde göras och nu känns det bättre. Har dock suttit och gjort ett tal idag som ska presenteras imorgon och är otroligt nervös, men det löser sig alltid (som min syster säger). I Helgen dock väntar mer festligheter och kanske lite filmmys, får se om planerna går genom. 
 
haha kvällens bild<333
hanna är så fin oavsett om hon halvblundar 
myskväll delux som verkligen behövdes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0