lugn och behövlig helg

Det är första helgen på länge som jag kunnat slappna av pga. inga läxor som behövts göras vilket är så skönt. Merri och jag hade en myskväll hemma hos mig i fredags, vi kollade på Idol, åt pizza och massa onyttigheter samt pratade ut väldigt mycket om livet, så behövligt och skönt! 
 
Måste säga att vädret denna helg har varit underbart, det har passat min helg perfekt. Det har varit grått och regnigt, perfekt mysväder. På lördagen iaf så gick mamma och jag på stan en stund under dagen och fixade ärenden (hämtade ut maggiobiljetterna!!) samt hade en allmänt trevlig stund. Min mamma är bäst!
 
När jag kom tillbaka från stan fixade jag med papolas present och gjorde mig iordning för trevligheter på kvällen. Åkte hem till Hanna för att sen åka tillsammans till Papolas födelsedagsfirande. Det var en mycket trevlig kväll men massa underbara människor och ett antal matkoman haha... grattis igen hjärtat! 
 
Idag har jag bara haft en allmän söndag-dag. Eftersom jag inte behövt göra något speciellt så har jag mest tagit det lugnt, städat, läst bok och sett på favoritfilmen LOL. Nu ska jag fortsätta min mysdag med en serie eller liknande. puss på er
 
finaste födelsedagsbarnet och jag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0