En lista om moi

Tio saker du vill göra innan du dör: 
Bo i New York
Resa till delar av världen jag inte varit
Lära mig att surfa
Lära mig att dyka
Utbilda mig
Jobba med mitt drömyrke
Ta en kurs i något som intresserar mig
Hitta en långvarig kärlek
Vara "over the moon" lycklig
Nio saker om dig själv:
En av mina största passioner i livet är kläder
En annan av mina största passioner i livet är musik
Jag är otroligt ledsen över att jag inte lyckades få biljetter till Lykke Li i december
Jag ÄLSKAR att ha koll på saker, planera osv.
Jag hat/älskar kärlek (gör väl alla ibland..)
Bryr mig mer om att andra i min omgivning ska må bra än mig själv
Att börja på Karro(mitt gymnasium)har förändrat så mycket för mig (positiva saker)
Mina vänner jag har runt mig kan vara de bästa som går att hitta
Har suttit med denna sista punkt för länge nu för att komma på någonting bra..
 
 
Åtta sätt att vinna ditt hjärta på: 
Ta initiativ, överraska (inte presenter utan mer vardagliga saker)
Ha humor, våga typ bjuda på dig själv
Ta lätt på livet
Var ärlig, ljug inte för att du tror det får mig att må bättre
Ha bra människosyn
Inte skämmas över mig
Inte känna överlägsenhet över mig
Intresserad av det jag har att säga
 
 
Sju saker du ofta grubblar på: 
Vad jag ska göra efter studenten
Hur mitt liv kommer se ut om ca1 år
Hur resten av min skolgång kommer att se ut
Hur det kan vara så mycket skildra åsikter om människovärde i världen
Varför kärleken är så jävla jobbig
När(om) jag kommer att möta mig stora kärlek
Om jag någonsin kommer få träffa någon medlem ur 1D och verkligen UMGÅS (haha...)
 
 
sex kändisar du tycker är snygga: 
Dylan O'Brian
Ashton Irwin
jack kilmer
Ashley & Mary-Kate Olsen (de är ju tvillingar så kanske räknas som en??)
Leighton meester
Harry Styles
(ca bara män men ja..)
 
 
Fem saker du aldrig skulle vilja göra: 
Hoppa fallskärn
Döda någon
Få min kärlekk obesvarad 
Mista någon i min närhet
Utsättas för övergrepp
 
Fyra saker du köpt den senaste månaden: 
En kappa
En jacka
En sjal
En karrobiljett 
 
Tre sätt att få dig att le/skratta:
Ge mig komplimanger
Berätta för mig hur mycket du tycker om mig
Skratta åt mina skämt
Två gamla favoritlåtar: 
seaweed song - passion pit
stole my heart - one direction (minnen!!)
 
En sak folk inte visste om dig: 
Har en hemlig crush (endast Hanna vet om)
 
(som vanligt är bilderna från min tumblr som finns i menyn under länkar!)

Kommentarer
Postat av: Soffffieiiieieieieieie

Kommer nog aldrig sluta hoppas på att få TRÄFFA dom på redigt!! :D <3 miss and love u honey <3

Svar: haha nej, kommer alltid vara med mig haha!! xoxo
None None

2014-10-17 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0