sista delen av mitt lov

Resten av mitt lov som jag inte har delat med mig av än så har jag haft en mamma och dotter dag. Vi tog en fika på favvohaket samt tog en tur på IKEA och bara plockade på oss massa småsaker som vi tyckte vi behövde. Jag träffade även hanna under Onsdagen för en filmkväll innan hon åkte till London och jag till Stockholm. Så jag sov hos henne och på torsdagen åkte jag till stockholm med mamma, hade en jättemysig stund i stockholm och fick med mig hem ett par fina saker! På fredagen så var jag med min syster hela dagen, skar pumpa och "firade" halloween. På lördagen vaknade jag av en hejdå-kram av min syster (innan hon åkte till LA, ps. saknar henne redan). Hela lördagen spenderade jag med plugg och städning, på kvällen var det tänkt med utgång men alla var så opepp så det slutade upp med att jag och Karin hade myskväll/spakväll här med filmer, godsaker och ansiktsmasker, mycket mysigt! 
 
Mitt lov började fartfyllt men avslutades lugnt och skönt. Jag har inte gjort exakt allt under lovet som jag velat men det var ändå ett skönt lov så jag hunnit vila upp mig. Längtar dock redan till helg nu, men bara 2 dagar kvar, woho!!
 
min och mammas lunch på vigårda i stockholm
min fika på fröken brogrens
en posebild på mig och karin från i fredags då vi firande mig (försökte hålla oss så stadiga som möjligt, där av spännt ansikte haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0