helgens festligheter

I fredags var det planerd utgång. Hanna och Karin kom hem till mig för lite drinkdrickande och fixande. Vi drog till Ritz där Markus Krunegård skulle spela vid tolv, där träffade vi massa kul folk och hade det trevligt samt svettdes och skrek ihjäl oss till hans låtar. bra kväll!
mina finaste
älskade krunis
 
I lördags vaknade jag rätt sent, åt pizza till frukost och pluggade i princip hela dagen. framåt kvällen åkte jag till Hanna, vi diskuterade gårkvällen, tittade på så mycket bättre och åt massa gott.
 
Idag väckte vi mamma med sång och presenter(eftersom hon fyller år). Framåt lunch kom morfar hit och vi(jag) gjorde lunch och tårta till min kära mamma. Nu har vi firat henne och jag beger mig till datorn för plugg...
min fina mamma
lite presenter hon fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0