hästlivet

Jag följer serien på svtplay "Ett härligare liv" med Hanna och Amanda. I det senaste avsnittet så handlade det om hästar, efter att jag såg avsnittet så saknar jag häst- och stall-livet jättemycket. Det är så otroligt frigivande att få vara på hästryggen samt som en slags terapi att bara få komma in i stallet, krama om sin favorithäst och känna allt någon dag kommer bli bra. Inget slår känslan av ett bra ridpass eller underbar kontakt med hästen och man bara känner att det här är livet, så här vill jag ha det för alltid. 
 
Här är det avsnittet jag pratar om, tycker verkligen ni ska se det! 
åh vad jag saknar denna bråkstake, måste hälsa på henne snart
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh saknar saknar saknaaaar! :( :(

Svar: jaaaa med :(
None None

2014-11-06 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0