21 - 05 - 2014

Denna vecka kan vara en av de stressigaste under min skolgång. Jag gör i princip ingenting förutom att plugga, har/hade 3 nationella, 1 redovisning och 2 inlämningar!! Skolan styr verkligen mitt liv just nu, men imorgon är det värsta över och jag kan nog andas lite lättare igen!
 
Igår hade jag och Hanna sån panik att jag åkte hem till henne, vi pluggade som f**n och sen belönade vi oss med sushi och så sov jag där (hade även världens horiblaste mardröm om att vi tog varsitt självmordspiller för vi var så rädda för provet..). Idag har det varit mer nationella och sen pluggade jag hemma i solen i vår nya underbara lounge. Där kommer man förmodligen hitta mig under alla sommarkvällar!
 
underbart fin bok jag fick av hanna (new york resenären)
här kommer jag spendera ca hela min sommar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0