sälen

Som man redan fått reda på så spenderade jag mitt lov med vänner och de sista dagarna i sälen med Hanna. Älskar alltid att åka till skidorter och bara åka, mysa och ta det lugnt. Vädret var inte på topp, det var dimmigt och blåsigt på toppen, sista dagen var det till och med obehagligt vad det blåste så vi åkte bara lite fram till lunch och tog en avslappnad eftermiddag i poolen. Men dagarna flöt på och det kändes som vi åkte hem innan vi ens hunnit komma fram ordentligt. Men långhelgen var väldigt trevlig och mysig.
 
satt ihopmosade i bilen, med packning i knät och taggad på att få komma ut i backen!
första dagen hade det bästa vädret, vilket ändå inte var superväder...
kände mig som en uppstoppad korv..
walter och hanna (mest jag) blev slut efter några åk i jobbig snö
sjukt blåsigt och dimmigt på toppen men vi var happy ändå
sista åket innan liftarna stängdes p.g.a. vädret
avslutade vår trip med att klättra upp på en massiv snöhög utanför vår stuga (syns dock inte så bra på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0