veckan i bilder

Började veckan med att åka till Kilsbergsgården med klassen och njöt av det sköna vädret, dock brännde vi oss lite för mycket..
Senare under veckan (torsdags) så var jag och Hanna och shoppade på marknadsafton (fick med mig klänning och en tröja) sen på kvällen tittade vi på karros bal, där rebecca och Alfred var så söta tillsammans. På kvällen köpte vi sushi och gick hem till hanna för lite filmtittande. 
Väcktes nästa dag (nationaldagen) och blev serverad denna underbara frukost.
på dagen sen träffade jag sofie (vilket jag inte gjort på år och dar) och firade nationaldagen i stadsparken med fika och lite uppträdande. mycket mysigt
på lördagen åkte jag, mamma och Linn till norrköping, underbar stad! 
där besökte vi Harry Potter utställningen, vilket var något av det coolaste jag varit med om. Jag blev helt starstruck när vi gick omkring där inne bland alla kostymer, kulisser mm. som har varit i filmen, tyvärr fick man inte ta kort där inne men det var något utöver det vanliga kan jag lova.
 
På kvällen sen stannade vi till hos Klara och planerade lite inför Bråvalla men fortsatte sen hemåt. Jag och mamma stannade i stan för en kvällsmacka och te på espresso house följt av biobesök och såg Divergent. Den var så himla bra och jag kan inte vänta till nästa film kommer ut!! 
 
Idag spenderade jag min dag med Hanna vid ett badställe. Vi planerade sommar, framtid och allt vardagligt, hon är allt bra den där tjejen. Jag kom hem sen runt 17 helt röd i fejan och satte mig ner för att skriva mitt sista arbete!! sedan vart det lite gräsklippning och belönade mig själv sen med denna underara maträtt ovanför. 
 
Nu är jag nog äntligen klar med psykologin och ska ta mig en dusch för att uthärda den sista skolveckan, dock väldigt sorgligt med tanke på att jag aldrig kommer komma tillbaka till "rikiga" karro...  ska verkligen ta vara på de sista dagarna, krampen och alla traditioner. puss och hejdå för nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0