sista skolveckan

Tiden har gått så himla fort och skolan är redan slut, jag har inte hunnit uppdatera någonting här för jag har haft massor med annat för mig osv. Tänkte iaf summera sista skolveckan med lite bilder.
 
Började veckan med pepp-show och flaggmålning för lite krampentaggning! 
 
Älskade, underbara karolinska läroverket vann äntligen krampen och vi fick äran att bada i likkistan med massa andra underbara piltar och fira segern!!
 
Det firades även på kvällen med piltisar och slutade i äventyr. 
 
Sista dagen vi umgicks med klassen, vi hade lekar och aktiviteter osv på rosta gärde och sedan gick vi för att titta in kommande skola.... risbergska....
 
på fredagen sen var det skolavslutning och vi tog avsked av skolan med blandade känslor med tanke på flytten och att vi i princip aldrig kommer få befinna oss på karoliska läroverket någon mer gång..Vi gick sedan till paolos för att tröst-äta /fira. 
 
Hur mycket jag än tycker att det är hemskt att inte få komma tillbaka till karro så är det väldigt skönt att ha sommarlov. Jag ser väldigt mycket fram emot de kommande veckorna som det här lovet består av och allt äventyr samt planerade händelser som ska inträffa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0