första juni

Slutade skolan i onsdags med att ta en fika med mamma och linn för att senare på kvällen åka till brännbollen med min nu mera personliga chaufför Merri. Brännbollen var helt galen men så kul, hade det också väldigt trevligt med klassen som satt och hade picknik på en filt. 
 
Torsdagen var vi lediga och då spenderade jag min dag med plugg (som jag äntligen är klar med nu!!) och sen på kvällen var det karrofesten. Innan så var jag hemma hos Felicia med massa trevliga människor för att sen gå dit alla tillsammans. Jag kan sumera karrofesten som den bästa och sämsta haha, den började helt underbart, men slutade lite kaotiskt. 
 
Dagen efter karrofesten åkte jag med mamma till stockholm för lite shopping och åt lunch med vänner som flyttat dit. 
Fick bland annat med mig denna underbara skapelse hem.
I lördags (igår) så solade jag på dagen och senare mötte jag upp Karin, Hanna, Astrid, Alva och Monika på stan för att gå på Stjärnparaden. Den var så himla rolig och jag är nu mera kär i Malfoy (teatern skulle vara en "parody" på Harry Potter). 
 
Gick hem på natten och kände verkligen att det var en sommarnatt. Ljust, varmt och helt underbart. 
 
Idag har jag gjort vanliga söndagsgrejer; solat, städat, läst och övningskört. Imorgon åker klassen på "klassresa" till kilsbergsgården och har det lite mysigt. Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0