20.06.2014

Började sommarlovet bra med att åka med bästisen till Stockholm för att se 1D!! 
Vi köade sen ett på dagen och framåt åtta/halv nio kom de upp på scenen, men det var så värt köandet!!
Förbandet var 5sos och jag har en väldigt stor crush på trummisen Ashton så det gjorde allting mycket bättre. 
konserten var helt magisk, vi hamnade nästan längst fram i början men "knuffades runt" under konsertens gång. Jag är iaf så underbart lycklig över att ens få möjligheten till att se dem och att se dem på så pass nära håll!! Jag fick ett par vinkningar av både Liam och Niall vilket bara gjorde allting mycket bättre, kvällen går inte att beskriva med ord, jag svävade på moln och var så otroligt lycklig.
 
Jag och Sofie spenderade natten i en underbart fin lägenhet mitt på söder. Verkligen min drömlägenhet här i Sverige, tyvärr kunde jag inte alls fånga den på bild om ni ser haha...
Vi spenderade iaf söndagen sen med att ta det lugnt i solen och kolla i ett par affärer för att sen åka tillbaka till Örebro. 
På kvällen sen kom Sofia (nyägande av körkort) förbi mig i sin bil och hämtade upp mig för en liten biltur. Vi hamnade sen vid Lången för en liten picknik. Vi åkte runt i bilen under natten och hade deeptalk samt lyssnade på nostalgisk musik. underbar kväll. 
 
I måndags firade vi Hanna och Karin (i förskott) med ett grillparty vid Lången. Och ja jag cyklade från mig till Lången med det här paketet på pakethållaren.
De var så duktiga och hade gjort massa god mat åt oss. 
Spenderade kvällen där och hade många roliga stunder med underbara människor.
 
Tyvärr sen resten av veckan har jag varit sjukt, inte kunnat rört mig någonting i princip. Vet inte riktigt varför jag blivit sjuk eller vad jag är för sjuk men min räddning har varit sömn och alvedon! Nu känner jag mig dock på bättringsvägen och kan nog trots allt fira midsommar, ställde dock in mina planer eftersom jag trodde jag skulle ligga i sängen hela veckan så jag får se vad jag hittar på. 
 
hoppas alla har en jättebra midsommar och ett underbart sommarlov! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0