snart helg, håll ut

Finner aldrig någon lust till bloggandet men ska väl uppdatera lite då och då iallfall. 
Veckorna består just nu (tyvärr) bara av tråkigheter.. det är så otroligt mycket i skolan nu att jag inte hinner med att göra så mycket annat! 
Imorgon är det äntligen fredag, för usch vad långsamt den här veckan har gått! men imorgon fyller Merri 18 år också, nästan så jag är mer pepp på hennes födelsedag än hon själv haha. Men så imorgon får vi se om vi tar en fika eller liknande men på lördag så blir det riktigt party party, så taggad!!
 
ett par bilder från andra festligheter med min pingla, känns som jag kännt henne längre än ca3 år! bäst är hon.
(ursäkta sista bilden men den är så happy, fast ful...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0