alla dessa listor

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja det brukar jag, fem minuter hit och dit enstaka gånger

HAR DU BRA KONDITION:
hahaha... nej

HUR KÄNNER DU DIG NU:
vet ärligt inte, inget speciellt, redan trött på skolan

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart och svart... ibland ränder och enstaka färgglada plagg

KAN DU LAGA MAT:
alla kan väl laga mat efter ett recept..?

VAD PLUGGAR DU:

samhällskunskap

BLIR DU BRA PÅ KORT:
jadu... vet inte. om jag verkligen ansträger mig haha

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
en film jag såg här om dagen

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
hah ne

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ehm... sådär. mysig men tråkig

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
juice!! och te

ÄR DU NYTTIG:
vet inte, är väl inte mer nyttig än de flesta men nyttigare än vissa (konstig förklaring)

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
nja, sommarjobb. och annars praktikplatser

ÄR DU BLYG:
ibland, när jag känner mig obekväm bland folk jag inte känner. 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
halv 10 (så stolt!!)

JAG SOVER:

på min vänstra sida för det mesta men även mage

VAD SA DU SENAST?
jag med!

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
tyvärr... men ska i år!! BRÅVALLA

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ringer oftast ingen men isåfall Sofie eller Astrid och ber om akutpromenad

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sommar och glädje

HAR DU SNYGGA SKOR:
haha har jag väl, jag som köpt dem så jag måste väl tycka det.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"godmorgon!"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Si

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nien

HAR DU KÖRKORT:
ne... men snart så!

ÄR DU ENSAM NU:
I mitt rum ja men hela familjen är hemma.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

FREDAG

 
 alla bilder hittas på min tumblr: HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0