2014

Nu har jag sagt hejdå till 2013. Tar med mig det goda och de roliga minnerna, lämnar det jobbiga och det som gjorde mig mindre glad. Tar det här året med nya tag och blickar framåt! 
Som tidigare nämnt har jag redan en del planerat för det kommande året och hoppas att det bland annat kan ge mig glada minnen och positiva erfarenheter. 
Jag är taggad på det här året, på att något nytt ska hända och att det blir en förändring snart!
Det jag är mindre taggad på är allt plugg, har börjat med arbetandet på några inlämningar idag och ska göra det även imorgon med är tanken och förmodligen ta en PW med en saknad vän.
 
Ett fåtal bilder från nyårsfirandet kommer här nedan (var ingen bra fotograf den kvällen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0