senaste veckorna

Har gjort en del sen jag gjorde en riktig uppdatering här, vilket har varit skönt och kul. Så skönt med resor och annat då och då för omväxlingens skull till den tuffa skolan. 
Förra helgen åkte jag med familjen till Göteborg och firade min pappa ännu mer med musikal och restaurangbesök!
 
hotelfrukost och mamma hittade en bok hon gillade haha..
musikal på älskade Liseberg
och åt trevlig middag på världens underbaraste restaurang
söndagen åkte vi hem och jag pluggade och tog lite bilder på min tänkade syster
 
I veckan efter den helgen var det karrofest och jag kan väl bara summera kvällen som en väldigt blandad kväll med mycket olika händelser
amerikans och engelsk skolflicka 
nej men såklart är vi Blair Waldorf och Luna Lovegood
 
I fredags var det alla hjärtans dag och singlar som vi är så spenderade jag och hanna alla hjärtans dag tillsammans och hade det mysigt.
började dagen med att prova massa fina kläder som vi inte har råd med
så fint någon hade gjort ett i närheten där hanna bor, kärleken var överallt!
(hanna) gjorde sushi
som blev väldigt god(och fin)
tittade sen på älskade underbaraste filmen dirty dancing och åt massa gott
vaknade dagen efter med denna gosan bredvid mig
på dagen sen lyssnade vi på musik, pluggade och gick upp på stan igen och jag fick med mig ett antal fina grejer
 
Imorgon ska jag och astrid göra klart vårt grupparbete och sen ska jag träna och kanske övningsköra.
På måndag så är det yoga och packning inför sälen!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0