nyårslista

Har du gjort någonting under 2014 som du aldrig gjort förut?
En del eftersom jag fyllt 18 detta år! så ja gått ut på krogen bland annat
 
Vilka länder har du besökt?
Bara Sverige och USA, bara säger jag men brukar vara i fler länder! Har dock rest mycket inom Sveriges gränser. 
 
Vad har varit din största framgång under 2014?
Att vara mer självständig, att förstå att jag har en egen vilja liksom. 
 
Är det någonting som har gjort dig riktigt glad?
Oj så mycket faktiskt! Alla roliga utgångar och k-fester. Älskade, underbara Bråvalla. Fantastisk resa till USA (speciellt New York) och alla nya människor som jag lärt känna. Och såklart alla underbara konserter jag fått möjlgheten att gå på! 
Och ledsen?
Ja den större delen av året har jag varit glad men såklart finns de stunder som gjort mig ledsen. Inget jag vill ta upp här dock. 
 
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?
Oj skulle nog säga Bombays bicycle clubs senaste skiva. 
 
Har du varit gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Oj vad svårt.. Det har varit färre men ändå längre stunder i år som jag varit mer ledsnare. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Kanske uppskattat allt som jag hade, tagit vara på allt, inte oroa sig så mycket. (och pluggat mer till körkortet!!) 
 
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Att inte slösa mina pengar så mycket, det har inte varit något år förutom detta som jag spenderat så mycket pengar utan att spara. 
 
Blev du kär i år?
Nej (tack och lov)
 
Favoritprogram på teve?
Tittar inte på så mycket program så serie; Grey's Anatomy 
 
Bästa filmen?
oj så svårt att tänka tillbaka på HELA året liksom... men typ "Palo Alto" och "Ginger&Rosa" 
 
Bästa boken du läste i år?
hm... läste en bok som jag fick låna av hanna men som jag inte riktigt kommer ihåg (fyra dagar, fyra nätter typ)
 
Bästa serierna du har sett i år?
aha men förutom Grey's anatomy så Teen Wolf och Red Band Society! 
 
Något du önskade dig och fick?
Ja, både materiellt och icke materiellt! 
 
Är det något du saknat 2014 som du vill ha 2015?
Mer frihet och mindre stress. Vilket jag nog kommer få i och med studenten!! 
 
Vem har du saknat?
Sofie en hel del (pga. hon bott i annan stad) och Klara också för att vi aldrig bor i samma stad!! 
 
De bästa nya personerna du träffat?
Oj vad svårt... men typ Hanna (en annan haha..) mfl. men så är jag glad för jag kommit folk närmre, fått liksom starkare band mellan vänner som jag kanske inte riktigt kände förut! 
 
Högsta önskan just nu?
Att 2015 blir ett händelserikt år med mycket lycka! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0