3e advent

Återigen så går bloggen väldigt sakta framåt med uppdaterandet.. 
I fredags iaf var jag så glad att få helg igen, jag och mina tre fina vapendragare (hanna, astrid och karin) gick till Lill-Annas för att ta en fika och prata ut. Efter det gick vi en stund på stan för present-shopping. Under kvällen åkte jag och hela familjen för att se på årets Lucia-tåg, fina Grete var så duktig som Lucia!
Efter det åt vi på restaurang och tog varsin drink.
 
Under lördagen gick jag upp rätt tidigt för att möta Hanna och köra ett jympa-pass. Det var så otroligt roligt och jag är så taggad på nästa helg då vi kör ett pass till! Efter passet tog jag en dusch hos hanna och sen åkte jag upp på stan för att köpa den absolut sista julklappen, jag åt sen lunch på saluhallen med familjen. Resten av lördagen spenderade jag åt plugg och familjetid.
Söndagen var inte så intressant, återigen en helt vanlig söndag med plugg och städning, oj juste höll på att glömma pepparkaksbaket som vi hade då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0