tillbaka till verkligheten

Har väl varit sämst i världen på att blogga.. men nu är jag tillbaka och ska försöka få lite rutin på det hela som med allt annat i mitt liv just nu. Vi har börjat skolan igen och nu (tyvärr) på risbergska.. känns verkligen som att börja ettan igen, men men det kommer säkert bli bra till slut. 
Sitter just nu med mitt första arbete och ska sen ta tag i mitt rum och lite annat. Har inte heller hunnit skriva någonting här om mina veckor i USA. Ska göra ett par inlägg med bilder osv så ska ni få ta en liten del av det.
 
Den här helgen har bara varit en vilohelg, men den har varit otroligt skön, regnig och grå vilket jag gillar. Har spenderat den med Hanna, vi gick på retromarknaden, och sen lagat mat och bara umgåtts i regnet. 
 
Hanna har så himla fint rum!! (vet dock inte varför bilden ser helt skev ut och som att hennes byrå lutar)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0