veckan i bilder

Eftersom jag inte är världens bästa bloggare tänkte jag dela med er av det jag gjort denna vecka och därför försökt att ta bilder så ofta jag kunnat. såå här kommer min vecka i bilder:
 
börjar alltid varje vecka med ett yogapass som är min fristad, finns knappt någon plats jag trivs så mycket på
 
jag och min syster tog en lunch och shoppingtur på IKEA (fråga mig inte vad jag gör på bilden)
 
försökt lyxa till det i vardagen med goda maträtter
fikat med underbara människor i solen 
fredagsmys
haft myskväll med mina pinglor
 
skulle sumera denna vecka som väldigt bra och lycklig! hoppas nästa vecka blir lika bra, då väntar stockholmsbesök, håltimmar, träning och påsklov. tack och adios!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0