this is us

Det har varit skola som vanligt den här veckan. Och i onsdags gick jag och Sofie på 'This is us'. För oss som är directioners (haha) så var den jättebra, publiken var lite galen ibland men antar att det hör till haha. Den var ändå jättebra, och jag blev så himla taggad på att gå på konsert igen, ville typ bara ställa mig upp och börja hoppa i tackt till musiken. Vi  gick inte på 3Dfilmen för vi ville gå på den första som gick hehe, men jag ska nog gå på filmen igen med tjejerna i klassen så då kan man gå på 3D då istället, den var iaf så pass bra så jag kan betala att gå igen hehe, loved it!
 
I helgen har jag inte gjort så jättemycket, bara vilat upp mig och umgåts lite med Astrid och min familj. Just nu håller jag på och packar inför kommande vecka då jag ska bo hos Rebecca, kommer i princip ta med mig hela min garderob haha. Veckan kommer iaf innehålla massa roligheter och då b.la. att vi kommer få våra datorer från skolan!
 
(bild från klasskampen i torsdags)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0