fullt upp

förlåt för inget bloggande! men har haft fullt upp de här senaste dagarna! I söndags kom tyskarna hit så spenderade dagen med dem, i måndags var det sen skoldag och hade yoga direkt efter det. Igår så var det skola som vanligt, plugg och sen på kvällen åkte vi med tyskarna och kollade på ÖSK fotbollsmatch. Idag hade vi studiedag vilket var så skönt, fick sova ut lite och sen ägna all min tid åt plugget, heter trots allt studiedag haha. Men nu om ca 1 timme ska vi bowla med lite folk från utbytet vilket ska bli trevligt, men finns i princip inget jag är sämre på än bowling så är inte så taggad pga. det.....
Men nu måste jag få i mig nåt och plugga det sista! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0