03.09.13

Bor denna vecka hos Rebecca, kom i söndags o hade med mig hela mitt hus kändes det som haha. Det är i alla fall jättekul att bo med en kompis, klara sig själv och ta ansvar osv. Längtar tills man flyttar hemifrån och flyttar nån annanstans ut i världen!
Just nu sitter jag "hemma" själv, becca är och tränar så jag passar på att göra lite saker på datorn och lite läxor. Ikväll hade vi tänkt att göra en riktigt ordentlig middag, titta på idol och äta lite frukt med choklad, mums!
Imorgon kommer bli en så bra dag, först har vi skolbio sen en lektion och SEN får vi våra älskade Macdatorer, yay! Är så taggad, kommer förmodligen hålla på med den hela dagen imorgon efter skolan haha!
 
förberedelser för kvällen!
jag och frugan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0