stressat lov

Sjukt att man kan vara stressad på lovet... har så mycket läxor/inlämningar att göra så jag blir stressad när jag egentligen ska ta det lungt och bara ha kul, skolan är inte snäll ibland! 
I måndags iaf träffade jag Rebecca, vi var först på stan sen åkte vi hem till henne och åt godis+vindruvor och kollade lite filmer. Sen sov jag där på kvällen och åkte hem dagen därpå! 
Igår umgicks jag med merri, vi gjorde lunch, tog massa kort, spelade in fina filmer då vi sjöng och dansade till musik och skrattade som bara den, hon är för bra hon!
Idag har jag verkligen haft en pluggdag, inte gjort någonting annat förutom plugg, jag ska bannemig bli klar innan jag åker iväg!!
yes thats right, på torsdag lyfter jag med planet mot Italien, woop woop, är så taggad!
 
merri o jag, randiga tanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0