lista (inställd)

Vad har du på dig?

pyamas (tröja & shorts)

Hur mår du?

trött, stressad och helt okej

 

Vad önskar du just nu?

att jag kunde sova och någon att få gosa och hålla om under nätterna

Vad ska du göra imorgon?

Gå i skolan, ärende på stan, plugga (as usual)

Och på fredag?
ha en myskväll med astrid!

Vad skrattade du senast åt?
någon i skolan förmodligen??

Vad grät du senast åt?
ett telefonsamtal från min födelsedag

Senaste köp?
en ny dagbok, (ny omstart i bokform)

Vem sov du senast med?
Sov hos Hanna efter karrofesten

Vad läser du just nu?
alltings början

Senast sedda film?
the breakfast club!!

Vem var den senaste som ringde dig?
Sofie

Senast 3 inkomna sms?

ja det får vi göra! <3

 

Absolut!!<3

 

tack ändå!<3

 

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
kommer knappt ihåg när vi umgicks senast..<3

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Sofie tror jag

Vart vill du åka just nu?
utomlands någonstans (vilket jag ska snart!!)

Nästa planerade resa?
just nu: rom och tyskland!

Dagens bästa.
fick tillbaka mitt matteprov och var otroligt nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0