Shopping i Italien (Rom) och Tyskland(Hannover)

Italien
Allt ovan är från Rom, väldigt dåliga bilder men försökte göra det lite tydligt med påsarna så man ser vilka affärer plaggen kommer från!
En blommig turtleneck tröja, svart skinkjol, blå höga jeanshorts, randig långärmad tröja, discopants
en bild där jag försöker visa tröjan på lite bättre bild, syns tyvärr inte heller men är små vita fina blommor! älskar den tröjan
 
Tyskland
svart lång kofta, jeanskjol, randig t-shirt skjorta, coca cola t-shirt, jeansklänning, turtleneck-tröja, pjyamasbyxor, mörkblå duffeljacka, vinröd mössa, röd&svart rutig halsduk
lite smink etc.
 
Och här ovan ser vi all shopping från Tyskland, det är väl världens sämsta bilder jag har tagit här.. men jag blev "tvingad" att lägga upp bilder på allt jag köpte så här är det haha,
det mesta är från Primark men även lite andra affärer!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finaste tjejen på andra bilden! Fina kläder gumman <3

Svar: du är hjärtat! tack så mycket <3
None None

2013-11-30 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0