livet just nu i en lista

 

Idag är det: onsdag, kallt, höstigt
Idag tycker jag om: choklad
Idag har jag: varit i skolan, ätit, kollat greys anatomy, ätit, ätit och tänkt
Idag borde jag: plugga, plugga, plugga
Idag tycker jag: att skolan är en pain in the ass

Denna veckan med ett ord: stressig
Veckans bästa: musik och bok
Veckans värsta: saknad vän
Dagens värsta känsla: stressad över plugget
Dagens bästa händelse: att jag förstod jobbig matte och tyska 

Dagens hiss: min mysiga syster
Dagens diss: att jag inte tar mig i kragen och börjar plugga
Idag är jag nöjd med: min outfit
Idag är jag missnöjd med: mitt hår
Idag saknar jag: ett par vänner
Idag avskyr jag: alla irriterande personer som är efterblivna
Idag älskar jag: choklad och onyttigheter
Idag just nu ska jag: plugga (titta bloggar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0