Tell me what's the first very first record you owned, 'cause I've got no plans if you don't

Har inte varit så mycket uppdaterande här... har gjort lite andra saker och har inte haft orken att sätta mig vid datorn typ.
Men idag i alla fall så var det en jätteskön dag, vi började 9 hade nationella till halv 12 och så slutade jag efter det, så jag åkte hem och kollade på de sista avsnitten av O.C (buhu nu finns det inget mer!) och sen vid halv 4 åkte jag upp på stan och träffade Josef en stund vilket var lika trevligt som vanligt.
Efter det så mötte jag mamma på stan och fixade några ärenden och nu sitter jag här hemma och ska försöka plugga lite och kanske kolla på lite vänner. hoppas alla har det toppen, det har jag i alla fall!
 
lite instagram bilder från de senaste dagarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0