hello may

dålig uppdatering på den här sidan... sorry!
Igår i alla fall var det så otroligt skön dag i skolan, hade två lektioner så vi slutade halv 12. Då gick jag och åt lunch och mötte sen upp Josef på stan och tog en fika, trevligt trevligt!
Efter det så åkte jag hem med Sofie och hennes klasskompisar, och började med förberedelserna till valborgsfirande. På kvällen så grillade vi, pratade, spelade spel, kolla film och nattbadade (dock inte jag...) det var i alla fall mycket trevligt det med.
Jag kom hem idag runt 15 och har inte gjort så jättemycket sen dess, typ städat. Känns verkligen som det är söndag i dag eller nått, so wierd! Men jag borde i alla fall börja med mitt pluggande nu, talk to you later!
 
LargeLarge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0