fredag

Det var så otroligt varmt igår, om maj är så här varmt hur varmt kommer då resten av sommaren vara? haha!
Det var i alla fall skola som vanligt igår, efter skolan gick Hanna och jag och gymmade, vilket inte var det smartaste jag gjort eftersom jag har ont i mitt revben typ, vet inte riktigt vad det är än...
Men jag gjorde bara några övningar och var mest sällskap. Efter gymmet mötte jag mamma och syster på stan, och så åt vi mat på Paolos och sen gick jag och mamma på bion "den stora Gatsby" riktigt bra faktiskt, det är ju samma regissör som till "Moulin Rouge" så jag förväntade mig att den skulle vara bra.
Efter bion så åkte vi hem och mötte jag Astrid och tog en kvälls/natt promenad och pratade massor!
 
Idag är det en ännu varm dag, Sofie och jag skulle egentligen till stallet men jag kände att det inte var så bra med tanke på mitt revben, men vi ska åka dit två gånger nästa vecka istället.
Så istället nu så pluggar jag och om typ en halvtimme kommer Astrid hit så ska vi typ vara ute på en filt, lyssna på musik och prata.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0