du var min armé

Det var så otroligt varmt och soligt igår, och jag gjorde det stora misstaget att ta svarta jeans, docs och tjocktröja haha... aja! Jag träffade i alla fall Josef efter skolan, lika trevligt som vanligt! När jag kom hem sen försökte jag sola lite, men det är så långtråkigt så jag gav upp! Lite senare på kvällen tog jag och syrran en välbehövlig promenad.
 
Idag hade vi bara eget arbete, men var ändå i skolan och gjorde klart ett grupparbete. Efter skolan sen träffade jag Sofie på stan och kollade i lite affärer, som tur var köpte jag ingenting eftersom jag måste spara pengar inför sommaren haha! Sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, mest kollat på serier och lyssnar nu på lite Kent och försöker plugga och skriva klart de sista arbetena för den här terminen! woho
 
LargeLarge
Large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0