take me to a paradise

Allt är så himla stressigt just nu, jag vill bara gråta! Som tur är så är vi "lediga" idag, men jag har pluggat hela dagen och stressat som en tok. Det är så mycket just nu att jag hinner inte ens med att träna, skulle egentligen åka till gymmet idag men jag får se om jag hinner med det...
Just nu vill jag bara åka iväg någonstans, umågs med vänner och familj och inte tänka på alla läxor och arbeten som jag har att göra... vill bara kunna ta det lugnt och inte stressa runt och ha tankarna på 100 saker. Jag vill bara stanna tiden och kunna åka iväg till ett paradis och ha det underbart.
 
Tumblr_mcnwkkcnxz1rivhkwo1_500_largeF1f3bf9a8b4b11e2976e22000a1fbc8d_7_large
just nu spelas Håkan Hellströms nya - "det kommer aldrig vara över för mig" på repeat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0