stockholm

Förlåt för urkass uppdatering här! men har haft fullt upp med annat osv. I fredags kväll så lagade jag och sofie lite mat sen så satt vi mest vid datorn och prata lite osv, vanlig rolig kväll och sen åkte hon hem runt 10. 
Igår morse åkte vi sedan med bussen till underbara Stockholm, och gick i massor av affärer b.la. 1Dworld som var den största anledningen till att vi åkte dit haha, jag fick med mig en nyckelring hehe. Sen gick vi i lite andra affärer och njöt av stockholm, fick även med mig en tröja och läs noga nu... en skateboard! japp... jag har bestämmt mig för att lära mig att åka skateboard, har i princip aldrig klarat det men det är mitt mål att jag ska lära mig det till sommaren, får se hur det går eftersom jag inte har den bästa balansen i världen haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0