onsdagens ridpass

När jag stod och väntade på bussen så hörde jag att någon som ropade på mig, det var Josse, vi red tillsammans förut och gick i samma klass. Hon skulle också till stallet så vi åkte dit tillsammans istället.
Vi kom dit runt 10, tog in och gjorde iordning hästarna och sen gick jag upp till ridhuset lite tidigare, så jag började värma upp innan hon kom också.
Jag red barbacka och faktsikt på riktigt länge var jag riktigt nöjd med ridpasset! Hon var så duktigt, gjorde det som jag bad om och jag hade bara en så bra känsla genom hela passet, satt nästan och smålog. Dock så gör det här att mitt val blir ännu svårare...
 
älskade underbara häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0